ERKEK WC REZİLLİĞİ,PUL BİBER,MUMYA! Soru&Cevap #1

Share
Embed
Loading...

Comment

  • Siyah Kuğu

    Siyah Kuğu

     3 months ago

    uzaylı olup da uzayı keşfetmek? ıjrejıgfxldxkm

  • *Girl* *

    *Girl* *

     4 months ago

    Kulaklarım öldü (kulaklıkla izliyordum 🙅)

  • Mina Duru

    Mina Duru

     4 months ago

    hala guluyorum yaa :D 2018 <3

  • rojin çeper

    rojin çeper

     4 months ago

    Kulaklık kulağımdaydı ve kulağım patladı

  • Asya İbrahimağaoğlu

    Asya İbrahimağaoğlu

     5 months ago

    Kilonu söylemedin😅

  • Daisy Dream

    Daisy Dream

     5 months ago

    10:12 seni çok iyi anlıyorum :D

  • İrem

    İrem

     5 months ago

    10:08 kulaklık yakanlara 1 dklık saygı duruşu

  • Başak Elif

    Başak Elif

     5 months ago

    10:07 kulaklık takanlara (ben de dahil) bir dakikalık saygı duruşu. 😂😂😂😂😂

  • Kıymet Caner

    Kıymet Caner

     7 months ago

    O bağirma ne

  • Kıymet Caner

    Kıymet Caner

     7 months ago

    Çağla abla sena bir kız telefonda veya yüz yüze kendini çok bilmiş bir kızın sorusunu cevaplamak istediginde sen cevaoladın mı ve o kıza küfrettin mi o kız yani kendini çok bilmiş kız senin bize sana olan aboneliklerimizi çekin diyor

  • ali Dirgi

    ali Dirgi

     7 months ago

    Kulaklarım sağar oldu.

  • Cavidan Aycicek

    Cavidan Aycicek

     7 months ago

    Cok komik

  • Resit Kucuk

    Resit Kucuk

     9 months ago

    çağla bize pasta yapma vidou çeker misin

  • aslanlar kralı

    aslanlar kralı

     11 months ago

    Nefeskesende bile böyle bagirmadim

  • boş zaman eve

    boş zaman eve

     11 months ago

    b1 kere çığlık attın tmm . 3 defa niye attın? beni kaçırsalar öyle çığlık atamam.kız olmama rağmennnn

  • c u t e ?

    c u t e ?

     12 months ago

    o zaman bende de anlama yeteneği var ama sende anlatma yeteneği yok

  • Ich weiß alles1

    Ich weiß alles1

     1 years ago

    viland ne lan?😂

  • Şevval Bektaş

    Şevval Bektaş

     1 years ago

    10:08 kulaklik takanlar icin saygi durusu

  • Başak Elif

    Başak Elif

     1 years ago

    10:09 da kulaklık takanlara (bende tanıyordum) selam olsun. 😂😂😂

  • Gizem Aslan

    Gizem Aslan

     1 years ago

    Kızım o çığlık ne ben öyle bi çığlık atsam döverler :D