YEDİĞİMİZ KAZIKLAR!

Share
Embed
Loading...

Comment

  • Ne Dersin?

     (Jun 25, 2018)

    Krem Şanti cezalı challenge videomuz cuma günü saat 18:00’de yayında :) şimdiden abone olabilirsiniz

  • mevlüt kara

     (Sep 12, 2018)

    Ben şimdi o şerefsizlere ağır söverdim ama sizin gibi tatlı bir aile karşısında bunu yapmak istemiyorum... İçimden, güneş görmemiş küfürleri itina ile sayıyorum...

  • Halit Ozan Hastasıyız Dede

     (Aug 27, 2018)

    Videolarınızı yeni takip ettim abone oldum çok bilgili videolarınızı takip ediyorum benim video baksanız sevirim Karadeniz uşağıyuz da ALLAH NAZARDAN KORUSUN sizi KORUSUN dualarım sizlerle Allaha emanet olun

  • çorumlu 19

     (Jun 25, 2018)

    abi bi çorumlu olarak ben utandim çorum adına kusura bakma #şahangiller

  • Şahangiller

     (Jun 25, 2018)

    Herkes yediği kazıkları yazsın :)))

  • Erdem Demir

     (May 9, 2019)

    Tavukcudan 2 tane civciv bir ordek aldım 20 tlye 1 ay buyutum geri adama 15 tlye saatim

  • Feyza Arpacık

     (Apr 26, 2019)

    hangi birini yazalım be abi...

  • sude bestie

     (Jun 25, 2018)

    Gönül ablanın üstü çooook güzell

  • Takibır

     (Jul 1, 2018)

    Benimde bir yakınım şarküteri işletiyor , evde peynir zeytin vs... bitmişti bu sefer gideyim de ondan alayım dedim nedense !! neyse gittim beni çok güzel karşıladı sohbet ettik çay söyledi içtik , sonra alışverişe geçtik. bana en iyilerini en kalitelilerini vereceğini söyledi, 2 kilo teneke peyniri 2 kilo zeytin ve 1 kangal sucuk aldım. hesapladı ve sana 150 tl olur dedi , bana biraz pahalı geldi ama ödedim. sonra çıktım oradan ama kafama takıldı tabi, 30-40 metre ileride başka bir şarküteri gördüm ve ...

  • Şefler Ocağı

     (Oct 2, 2018)

    Takibır zaten yakınlar yapıyo bunları çoğunlukla

  • Furkan Oktay

     (Aug 23, 2018)

    türk türkü gurbette

  • Fatma Tufan

     (Jun 25, 2018)

    Bu serinin devamı gelsinDiyenler +1

  • Fatma Tufan

     (Jun 26, 2018)

    Cenk Küçük 36 kişi istiyo sen istemiyon mk

  • Fatma Tufan

     (Jun 26, 2018)

    Cenk Küçük sus ya

  • Sude Durmaz

     (Jun 25, 2018)

    Emrah abiye bunları yapan hayat bize neler yapmaz

  • Şahangiller

     (Jun 25, 2018)

    Sude Durmaz 😂😂😂

  • Ne Dersin?

     (Jun 25, 2018)

    Sude Durmaz 😂😂😂

  • merve 06

     (Jun 25, 2018)

    Nasıl bir beddua leblebici bile fetöcü çıkmış😆😆seviliyosunuz😚😚

  • merve 06

     (Jul 5, 2018)

    Imran_40 Nefes Tahir tşkkr😅😅

  • Sen anlat Karadeniz Nefes Tahir

     (Jul 5, 2018)

    merve 06 gıcık oluyorum fettoculara onun için dedim 🤣

  • Barış Akgündüz

     (Jun 25, 2018)

    Abi sabaha kadar anlatsan yinede dinlerim nede güzel anlatıyosun öle ya. :)

  • Naim Balci

     (Jun 25, 2018)

    -Hayatınızda yediğiniz en büyük şey ?+Dost kazığı...

  • Naim Balci

     (Jun 25, 2018)

    Şahangiller Pardon :)

  • Şahangiller

     (Jun 25, 2018)

    Naim Balci üzdün :)