#YKS-Dijital Günlüğüm 31 : SINAVIMIZ ERTELENDİ ?!? | İrem Çalhan

Share
Embed
Loading...

Comment

  • elif sipahi

     (Apr 23, 2018)

    Videoda ağlamamak için kendini tutuyorsun psikolojik olarak ve fiziken tükenmişnliğin belli oluyor cidden Allah yardımcın olsun

  • Dilara

     (Mar 15, 2019)

    Hangimiz tükenmedik ki

  • Narmin Faracova

     (Apr 23, 2018)

    elif sipahi biz tükenmedik tükettiler bizi 😷

  • HER ŞEY

     (Apr 23, 2018)

    Ciddi ciddi videoyu izleyince motivasyon geliyor. 🌼 (yorum tutmuş yorumların arasında en çok beğeni)

  • HER ŞEY

     (Apr 25, 2018)

    Berçem 'in Dünyası sana ne?? 🤔

  • Berçem Arkar

     (Apr 24, 2018)

    HER ŞEY sen neden her videoda varsın????

  • Ceren Gür

     (Apr 23, 2018)

    Sana bakınca kendimi geliştirmem gerektiğini fark ediyorum. Sürekli aynı yerdeyim ne geriliyorum ne ilerliyorum. İstersem yapabilirim. Ama sadece istemek de yeterli olmuyor tabiiki harekete geçmem lazım. Seni görünce bunlar aklıma geliyor. Beni kendime getirdiğin için çok teşekkürler hep mutlu ve sağlıklı kal🍑

  • Simay SVR

     (May 6, 2018)

    Beni anlattın tşk ederim

  • melis d

     (May 2, 2018)

    Ceren Gür güzel demişsin,aynen bende öyleyim

  • Ismahan Ibze

     (Apr 23, 2018)

    Dişlerin geleceğimden daha parlak😅💜

  • Melike

     (Apr 23, 2018)

    İnşallah sınavda çok başarılı olursun bunu fazlasıyla hakediyorsun❤

  • Aytac Axundzade

     (Apr 23, 2018)

    Melike Yılmaz aynen

  • Nehir tv

     (Apr 23, 2018)

    Melike Yılmaz karşılıklı abone olalimi

  • Soulfly Xx

     (Apr 23, 2018)

    Hedeflerinden ve netlerinden bahsettiğin bir video çekersen çok sevinirim

  • Rüzgarın Kızı

     (Apr 24, 2018)

    Soulfly Xx aynen ya çok iyi olur

  • SenaEsenler

     (Apr 23, 2018)

    Soulfly Xx +1000

  • Ela Grande

     (Apr 23, 2018)

    Oha bu saatte video attı o zaman likee💙💙💞💞

  • Potterhead

     (Apr 23, 2018)

    Ela Grande bende aynı şeyi dedim

  • İçimdeki yaşama sevinci

     (Apr 23, 2018)

    Ela Grande kanalima abone olurmusun :)

  • Sena Erol

     (Apr 23, 2018)

    Videoyu izlerken tamam diyorum çok ders çalışasım geldi çalışacağım diyorum videoyu kapatıyorum 1 dakika geçti geçmedi motivasyon geri kayboluyor.😞😔

  • Fatmanur Ceylan

     (Apr 23, 2018)

    Ezan okunuyo "Aziz Allah" demen ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • t b

     (Jun 4, 2018)

    Esma ZURNACI öyle demek istememis zaten youtuberlarin genelinde böyle şeyler duymak zor cool olmak için bile demeyenler var.Onun demek istediği İrem in kendini kasmamasi ve her zaman nasıl davraniyorsa öyle davranmasi

  • Esma ZURNACI

     (May 7, 2018)

    ne kadar sacma bir yorum,sanki musluman degil kisa giyinmesi sacinin acik olmasi besmele cekmiyecsgi aziz allah demeyecegi anlamina gelmez bu kadar sasirdigin olay ne sanki musluman degil de

  • Esra Gervan

     (Apr 23, 2018)

    Tüm su markalarının reklamını yapan irem snmamalkakdjjfjjgjfkk❤