Çağla | Nasıl Zen Smoothie Hazırlıyorum? | Form Ve Sağlık

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Friday, May 26, 2017
  • Diğer videolarımı izlemek için : http://bit.ly/2q9vcBb

    Instagram: instagram.com/cakobel79

    Facebook: facebook.com/OfficialCaglaSikel

    İletişim: [email protected]

    Daha sağlıklı daha iyi hissetmek için bakın neler yapıyorum?
    Sıcak yaz günlerinde asitli içeceklerle kendimize yazık ediyoruz. Kendimizi daha iyi hissetmek, şımartmak için ferahlatıcı Zen Smoothie’yi yapıyoruz. Sağlıklı bir atıştırmalık olarak düşünebilirsiniz.
    Önce malzemelerimi yazayım.
    Tefal On the Go blender ölçüsüyle malzemelerim şunlar;
    ½ muz
    1 su bardağı çilek
    ½ su bardağı süzme yoğurt
    ½ su bardağı nar
    1,5 yemek kaşığı bal
    1 tatlı kaşığı doğranmış Zencefil
    1 su bardağı yeşil çay
    ½ lime suyu
    Tercihinize göre buz.

    Videomu beğendiyseniz abone olmayı ve yorum yapmayı unutmayın :)
  • Source: https://youtu.be/8pv0bqUwoUM
Loading...

Comment

  • Secem Retros

     (May 26, 2017)

    Ev turu isteyenler +1leyin görsün çağla ablamız <3 <3 <3

  • Müzik Herşeyim

     (Aug 13, 2018)

    +1

  • Rümeysa Gök

     (Mar 5, 2018)

    Secem Retros +1

  • Tuğçe Tae

     (May 26, 2017)

    gerçekten hiç rol yapmıyorsun abla olduğun gibisin zaten biz seni böyle seviyoruz💖💖💖

  • _ _ _ _ _ _ _ Gmlksz

     (Mar 4, 2018)

    Saygısından

  • Tuğçe Tae

     (Jun 7, 2017)

    Yorumcu Kiz bence degil cunku gercekten oyle bir seye ihtiyaci yok

  • Drn Dln

     (May 26, 2017)

    Ay koptum ya :))) Salon kadını sesi bi anda mahalle annesi sesi oldu oğlummm diye :)) Çok şekermişsin kız sen :))

  • Remre Xxx

     (Jun 27, 2017)

    Drn Dln cok hos degilmi hahahahah

  • Nur Keskin

     (Jun 2, 2017)

    Bide ordaki geri dönüş anjcja

  • nur hübeyda

     (May 26, 2017)

    Bir kadın bu kadar doğal seslenebilir oğlunaa.. Ya sen koskoca Çağla Şikelsinn o nasıl seslenme.. hahaha 😂😂 seni seviyoruz.💜💜

  • Nimet Can

     (May 27, 2017)

    🌸🌺🇹🇷❣️🎃

  • Almira Erin

     (May 26, 2017)

    Dünyanın en samimi YouTuberi olabilir mi acaba?

  • Elif Su

     (Feb 3, 2018)

    Katy Mari Kesitler zaten başka yokki be mıymıy konuşmalar kasmalar güzel olsalarda sıkıyolar izletemiyolar.Çağlada herkesin aradığı ve olamadığı doğallık var oyuzden herkes hayran

  • Fak Yu

     (May 31, 2017)

    Katy Mari Kesitler Kesinlikle olabilir...

  • Emine Karakaş

     (May 26, 2017)

    dingonun ahırı mi burası 😂😂 çok doğal ve tatlı bi bayan yaa 😍

  • Emine Karakaş

     (May 27, 2017)

    Tamam çok doğal ve tatlı bir (bayan , kadın , hanim , hatun ...)😉

  • Arzu mxx

     (May 26, 2017)

    Allahallah yaa tamam kadın 😵

  • Buse Babaoğlu

     (May 26, 2017)

    hayatimda bu kadar eglenceli samimi ve ayni zamanda asil bi kadin gormedim yaa. ( yorum tutmuş tesekkurler)

  • udud jeje

     (May 26, 2017)

    Buse Babaoglu aynen

  • Safie Sunaeva

     (May 26, 2017)

    ev turu yapabilir misin?

  • İrem Özdemir

     (May 27, 2017)

    Safie Sunaeva +1

  • TUĞDE NİL DOĞAN

     (May 26, 2017)

    bana hiç kimse cevap vermiyo mistafa

  • TUĞDE NİL DOĞAN

     (May 26, 2017)

    seni seviyorum çağla abla

  • Irmak Uysal

     (May 26, 2017)

    kuzeye bağırmak neydi çağla abla

  • Blue Sky

     (May 28, 2017)

    Irmak Uysal 0:50

  • miss bakuu

     (May 26, 2017)

    Irmak Uysal hangi dakika